Vrydag 07 Oktober 2016

oups

Oupa,

Vandag dra ek 'n brief aan jou op. Want ek mis jou vreeslik. Ek mis jou wysheid en kennis en omgee.
Ek mis jou verstaan en liefde.
Ek mis jou.
Ek mis jou stralende glimlag soos 'n warm sonnetjie in die winter.
Ek mis jou lag wat enige hart kon genees, heel maak.
Ek mis jou raad, jou insig oor my hart, want tot nou toe het niemand my geken soos wat jy het nie.
Ek mis jou kennis, oor die politiek, oor die mensdom, oor die Bybel.
Ek mis jou stories, die stories wat die nagmerries weg kon jaag, die stories wat my sag maak slaap.
Ek mis jou vashou as ek in stukkies is, as ek geen ander plek gehad het om te gaan nie. 
Ek mis jou hart, jou hart wat myne op gedra het.
Ek mis jou.
Ek mis jou wese, jou teenwoordigheid.
Ek mis die reuk van jou sigarrette vroeg op 'n saterdag oggend, ek mis die reuk van jou parfuum wat deur die huis trek as jy klaar maak op 'n sondag.
Ek mis jou strengheid, die krag wat jy verstaan het.
Ek mis jou.
Ek mis die leiding, die veilige plek. 
Ek mis jou meer as wat ek ooit sal kan beskryf.

Vandag vermoor die verlange my. My hart voel weer soos die dag toe ek jou vir die laaste keer gegeoet het in die ICU.
Vandag is dit 'n koue winters oggend, die tipe oggend wat altyd 'n koffie en 'n wol kombers en oupa se geselskap beloof het.
Daar is 'n koue wind wat waai, soos die koue wat my hart oorneem. Ek weet ek is nou 'n vreemdeling teenoor wie ek was toe jy nog hier was. 
Ek mis jou op die dae wat ek besef ek vertrou niemand, dat ek besef ek is nie meer instaat tot liefde wys meer nie.
Ek mis jou op die dae wat ek nie my hart meer kan keer om te breek nie.
Ek mis jou stem, jou 'dis alles okay Grootoog' manier van troos.

Vandag bevind ek myself op 'n vreemde plek.
Ek bevind myself op 'n plek waar ek nie  watse kant toe nie, waar ek ver van God af is, waar ek ander mense moet vertrou. Al voel dit of ek nie kan nie. Ek bevind myself op 'n plek waar my kop so ver in die toekoms is, dat ek nie my hart kan ken nie.
Ek vind myself op 'n plek waar die wysheid en kennis wat ek het, my nie meer help nie. 
Ek bevind myself op 'n plek waar ek als sal gee om jou raad te kan vra, om te hoor hoe jy vir my sê waar my kop gemik moet wees.

Ek wil nie teveel uitbrei vandag nie, ek wil nie jou vrede en rus steel nie.
Ek wil hê jy smoet weet dat ek jou nog kort. Jou nog verlang. Jou lag nog in my denke hoor. Begeer om my stories met jou te deel. Begeer om jou te kan bel en te kan afpak.

Ek mis jou Oupa. Baie. En ek wens jy was hier vandag. En ek mis jou. 

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking